.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود تورهای غیرمجاز گردشگری به مازندران

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل گفت: گزارش‌های زیادی از وجود تورهای غیرمجاز گردشگری در این شهرستان به گوش می‌رسد که از دیگر شهرها و استان‌ها به این شهرستان سفر می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدرضا شیدفر در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، بیان داشت: همچنین از سوی برخی روستائیان نیز گزارشاتی اعلام می‌شود که با هماهنگی نیروی انتظامی با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با اعلام اینکه به طور مستمر اماکن اقامتی، هتل، متل و هتل آپارتمان‌ها در بخش‌هایی از آنها که در دید عموم قرار دارد از لحاظ حجاب و عفاف کنترل و بازدید می‌شوند، گفت: البته وجود تورهای داخلی و خارجی شهرستان نیز برعهده این اداره است که علاوه بر رعایت تمام مسائل قانونی بر حفظ حجاب و عفاف در آنها نیز توجه خاصی می‌شود.

شیدفر با اعلام اینکه مازندران به دلیل وجود دریا، جنگل، جلگه و دشت استانی گردشگرپذیر است، ابراز داشت: به هر منطقه‌ای که با حجم وسیع گردشگر روبرو بوده ممکن است آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی وارد شود.

*تعریف کاملی از حجاب و عفاف تهیه شود

رئیس اداره دادگستری آمل نیز در این جلسه گفت: تعاریف کاملی از موضوع حجاب و عفاف تهیه شود.

حجت‌الاسلام سیدحسن عمادی مجد افزود: باید حداقل‌های حجاب در جامعه تعریف شود و حجاب ایده‌ال و حجاب برتر نیز به عموم مردم معرفی شود.

وی با تاکید اینکه همانگونه که در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و اجرای جرایم جدید راهنمایی و رانندگی فرهنگ‌سازی مناسبی شکل گرفته و مردم تا حد زیادی به وظایف خود آگاهی دارند، تصریح کرد: برای مسئله حجاب و عفاف در جامعه در آن حد و اندازه تبلیغات برای فرهنگ‌سازی شکل نگرفته است.

رئیس اداره دادگستری آمل با تاکید اینکه افرادی که به فکر مسموم کردن فضای جامعه اسلامی هستند به مراجع قضایی معرفی شده و برخورد جدی با آنها صورت می‌گیرد، اذعان داشت: در خواست ما از صدا و سیمای جمهوری اسلامی این است که در زمینه معرفی حجاب برتر و کاهش معضل بدحجابی برنامه‌محور باشند و در زمینه حجاب، حداقل‌ها، فرهنگ حجاب و عفاف با ارائه الگوهای برتر کار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 خرداد 1391
داداش این چه کاری؟می خواهی این تورها پولشونو بردارند ببرند امارات وکشورهای خلیج فارس حیف ومیل کنند؟چقدر عوام فکر می کنید ؟شما بلدید چگونه بایک ترفند حرام را تبدیل به حلال کنید یه چیزی بخونید همه حلال بشوند؟مازندران هم از نعمت توریست محروم نشه.
راستین 19 خرداد 1391
ایکاش کمی هم بفکر مازندران،جوانان بی کار، گرانی، رانت خواری...... هم بودید. ایکاش اسلام، قرآن مجید، سیره پیامبر و ائمه ع را می شناختید....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.